+ ماه من

ماه من غصه چرا؟؟
آسمان را بنگر که هنوز بعد صدها شب و روز
مثل آن روز نخست گرم و آبی و پر از مهر به ما می خندد.
یا زمینی را که دلش از سردی شبهای خزان نه شکست و نه گرفت بلکه از عاطفه لبریز  شد و نفسی از سر امید کشید
و در آغاز بهار دشتی از یاس سپید زیر پاهامان ریخت
تا بگوید که هنوز پر امنیت احساس خداست.
ماه من غصه چرا؟؟
تو مرا داری و من هر شب و روز آرزویم همه خوشبختی توست
ماه من دل به غم دادن و از یاس سخنها گفتن
کار آنهایی نیست که خدا را دارند...
ماه من غم و اندوه اگر هم روزی مثل باران بارید
یا دل شیشه ای ات از لب پنجره عشق زمین خورد و شکست
با نگاهت به خدا چتر شادی وا کن
و بگو با دل خود که خدا هست  خدا هست
او همانیست که در تارترین لحظه شب راه نورانی امید نشانم می داد
او همانیست که هر لحظه دلش میخواهد همه زندگی ام غرق شادی باشد
ماه من
غصه اگر هست بگو تا باشد
معنی خوشبختی بودن اندوه است...
اینهمه غصه و غم اینهمه شادی و شور
چه بخواهی و چه نه میوه یک باغند
همه را با هم و با عشق بچین ولی از یاد مبر
پشت هر کوه بلند سبزه زاری است پر از یاد خدا
و در آن باز کسی می خواند
که خدا هست خدا هست 

نظرات 6 + ارسال نظر
نیما یکشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 10:11

سلام
از اینکه منبه رو ذکر کردی خوشحال شدم
معتومه حرفه ای هستی

نیما یکشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 10:21 http://nima.blogsky.com

اگه غصه نباشه اصلا شادی معنی نداره
در ضمن به بلاگ من هم سر بزن

نیلوفر سه‌شنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 15:35 http://www.everything2.blogsky.com

یادش بخیر
من این شعر ور خیلی دوست دارم. یادم یه روز عشقم داشت قصه می خورد. توی شرکت روی میز کنفرانس نشسته بود و توی جلسه ای شرکت کرده بود اما حواسش جای دیگه بود. من وقتی دیدم تو فکره این شعر رو (البته قسمتیشو)براش اس ام اس کردم. همونجا خوندش و برگشت نگاهم کردو لبخند زد.
یه دنیا خوشحال شدم که تونستم حسشو عوض کنم. حیف که دیگه نیست.
دوستت دارم محمد من برای همیشه با اینکه به هم نرسیدیم
می دونی دوست داشتن بهونه و دلیل نمی خواد هر چند تو دلیل آوردی
خب دیگه به قول شریعتی وقتی ما را دوست دارند دوستش نداریم
وقتی دوستش داریم او شما را دوست ندارد
و چه سخت است زمانی که هر دو یکدیگر را دوست بدارید و در حسرت هم بمانید
بیخیال عسل یه آن رفتم توی حس و حال خودم
به من هم سر بزنی خوشحالم می کنی. منتظرم

مهدی شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:20 http://fa.chonoo.com

سلام،
اگر دوست داری از امکانات بیشتری استفاده کنید، از تکنولوژی روز در بلاگ خود بهره برید و آن را به سایت تبدیل کنید، به سایت زیر مراجعه کنید.
http://fa.chonoo.com
این سایت به غیر از امکانات پایه، امکاناتی از قبیل نظرسنجی برای مطالب، ارزیابی مطالب، عضویت برای سایت خویش، گالری تصاویر، آپلود فایل، ایجاد شناسنامه برای کاربران، صندوق پیام در به مانند GMail برای ارتباط بین کاربران، شمارنده‌ای در قدرت GoogleAnalytics و انجمن گفتگو را به رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد.
از اینکه یک بار از این سیستم استفاده می‌کنید، ممنون.
موفق باشی...

یاس شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 14:39 http://www.yaseman-17.blogsky.com

سلام
حالا واقعا دوست داشتن یا عاشق بودن؟

ریحانه دوشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 12:43 http://gheybat12.blogsky.com

سلام.وبلاگت عالیه.اگه می شه تبادل لینک کنیم.اگه دادین خبربدین.تامنم بدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد