سال نو

با عرض سلام خدمت تمام کسانی که دوستشون دارم و مهم نیست که همدیگرو میشناسیم یا نه مهم اینه که من همه رو دوست دارم فقط اندازه اش متفاوت هست. 

نزدیک سال جدید هستیم خواستم پیشاپیش بهتون تبریک بگم و امیدوار باشم که همتون سالی پر از عشق دوست داشتم و مهمتر از همه آرامش داشته باشید. 

با از کلمه مهم نیست می خوام استفاده کنم 

مهم نیست آدم مهربون یا آدم نا مهربونی باشید و مهم نیست که آدم زیبا یا آدم زشتی باشید و در اخر مهم نیست آدم ثروتمند یا آدم کم بضاعتی باشید مهم و مهم و باز هم مهم این آست که هر طور هستید از زندگیتون راضی باشید و آرامش حکم فرما بر زندگیتون باشد. 

دوستتون دارم بیشتر از خودتون 

این بخش خصوصیه آروم بخونید 

سلام عزیزم 

الهی من فدای اون چشمای زیبات و دل کوچیکت بشم که هنوز تعصیلات شروع نشده دلتنگیت شروع شده. 

انشاالله این عید خیلی زودتر از همه عیدهای زندگیت سپری میشه و باز به آغوش من بر می گردی جایی که متعلق به خودته. 

دوستت دارم به اندازه نیاز انسان به رویا چون آدم بدون رویا اول دیونه میشه بعد میمیره 

مراقب خودت باش