تولدت مبارک

سلام به همگی

امیدوارم پیروز باشید همچنان

امروز تولد نامزد عزیزم بود خیلی خوش گذشت خیلی بیشتر از اونکه بشه فکرش کرد

من بودم و نامزدم خواهرم و خواهر خانومم امام زاده صالح رفتیم بعد کلی پارک ملت بودیم بعد رفتیم ولیعصر سینما

اینم تفریح توپ ما بچه پایین شهریاست دیگه

عزیزم اینجاهم میگم تولدت مبارک ان شاالله که بتونم همیشه خوشحالت کنم و خوشبخت کنم

دوست دارم تا خدا

نظرات 4 + ارسال نظر
کلاس های داستان نویسی پیشرفته سه‌شنبه 23 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 15:56 http://www.derakhshandeh.org

با سلام:
آغاز ثبت نام ترم جدید کلاس های داستان نویسی پیشرفته با حضور استاد ابوالفضل درخشنده در فرهنگسرای های سرو، شفق ، رسانه و دانشگاه صنعتی شریف.
با ارایه مدرک معتبر و قابل ارزشیابی در داخل و خارج از کشور
علاقمندان برای شرکت در کلاس های فوق با معاونت آموزش فرهنگسرای های ذکر شده تماس حاصل نمایند.
فرهنگسرای سرو : خ ولی عصر(عج) بالاتر از پارک ساعی . تلفن : ۸۸۶۵۱۷۸۶
فرهنگسرای شفق : خ یوسف آباد . تلفن : ۸۸۷۱۲۸۳۹
فرهنگسرای رسانه : میدان حضرت ولی عصر (عج) تلفن: ۸۸۸۹۰۸۳۸
دانشگاه صنعتی شریف : خیابان انقلاب اسلامی – نرسیده به میدان آزادی . تلفن: ۶۶۱۶۵۸۲۱

شبنم سه‌شنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 21:43 http://seven-stones.blogsky.com

با تأخیر تولدش مبارک
1 : تبریک تولد
2 : تبریک عشقتون

زیرخط سکوت دوشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 15:15 http://www.sukut. blosky.com

خدا خفت نکنه من کلی گریه کردم این نوشته های شما تاثیرگدارترین نوشته هایی بود که امسال خوندم تولد خانمت رو هم از طرف من تبریک بگو انشاءالله هر چی از خدا می خواید بهتون بده و خوشبخت بشید به من هم سر بزنی خوشحال می شم

مهرانی شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 15:02

تولد نامزدت مبارک جشن تولد شمال شهریها فکر میکنی چه جوریه؟ همش خرج علکیه خوشی نداره که امیدوارم وقتی بیست سال از زندگی مشترکت گذشت همین اشتیاق رو داشته باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد