ای کاش بخونیم و عمل کنیم

خانم محترم

1) به شوهرت افتخار کن ! 2) کسی را با او مقایسه نکن ! 3) اقتدار و غرور او را نشکن ! 4) زیبایی او را در عقل او جستجو کن ! 5) قناعت پیشه باش ! 6) زیباییت را به رخ دیگران نکش ! 7) ناز کن اما متکبر نباش ! 8) دلبری و فریبایی و طنازی پیشه کن ! 9) احساسات زیبایت را با اندیشه ای متین همراه کن ! 10) لجبازی نکن که از چشم شوهرت می افتی ! 11) تمکین کن تا تاج سرش باشی !12) پناهگاه شوهرت باش تا فقط به تو پناهنده بشه ! 13) زیبایی با سادگی و بی آلایشی برای تو آرامش بخش تر خواهد بود ! 14) هوس بازی نکن ولی زیبا دوست باش ! 15) اگر آشپزی را خوب نمی دونی حتما یاد بگیر ! 16) قبل از رانندگی سازندگی را بیاموز ! 17) هیچگاه بدون آرایش مقابل شوهرت نشین ! 18) دهانت را مسواک وخوشبو کن ! 19) بدنت هیچ وقت بوی عرق نده ! 20) لباست بوی غذا ندهد ! 21) موقع آشپزی از پیش بند استفاده کن ! 22) قبل از شوهرت چشم بر هم نگذار و پیش از او بیدار شو ! 23) موی تو یکی از دو زیبایی توست ، ازش مراقبت کن ! 24) لبخند قشنگت را در هیچ شرایطی با اخم معاوضه نکن ! 25) توی رنج هات معناهای زیبا پیدا کن ! 26) اگه شوهرت گفت : کسی غیر از من با تو ازدواج نمی کرد ! بگو : پس خیلی باید از تو ممنون باشم ! 27) اگه بهت گفت : دوستت ندارم ! بهش بگو : عوضش من به تو افتخار می کنم ! 28) اگه گفت :حوصله تو رو ندارم ! بهش بگو : منم غیر از تو کسی رو ندارم ! 29) اگه گفت : از خانواده ات خوشم نمیاد ! بگو : عوضش من خانواده تو رو دوست دارم ! 30) اگه عصبانی شد ! بگو : منو ببخش ! 31) گاهی برای مادرشوهرت هدیه بخر! 32) در خواست هاتو با ناز و دلبری برآورده کن ! 33) زورگو نباش ! 34) سختی کار شوهرت را درک کن ! 35) او را در مردم داری کمک کن ! 36) وقتی وارد خونه می شه , به پیشوازش برو ! دستشو بگیر ! بِزار روی صورتت ! 37) هیچ وقت بهش نگو : تو بی عرضه ای ! 38) لباساشو براش اُتو کن که هر وقت خواست عوض کنه معطل نشه ! 39) وقتی غذا رو سر سفره می ذاری به او بگو : نمی دونم خوشت میاد یا نه ؟! 

40) لحظه به لحظه از خداوند کمک بگیر ! 

آقای عزیز !
1) به همسرت بگو : دوستت دارم !2) واژه « دوست داشتن » را فقط برای او هزینه کن !3) همسر تو کریستاله ! مواظب باش او را نشکنی !4) کاری کن که به تو ایمان بیاره ! 5) تو باید تکیه گاه خوبی براش باشی ! 6) از عشقت برای او هزینه کن ، نه فقط از ثروتت ! 7) زیبایی همسرت را ستایش کن ! 8) کارهایی که از توانش بیرونه , به او واگذار نکن ! 9) او گل خوشبوی بهاری است ، پژمرده اش نکن ! 10) انتظار نداشته باش همسرت مثل تو باشه ! 11) با بحث و جدل او را خسته نکن ! 12) نسبت به همسرت همیشه وفادار باش!13) اقتدار و صلابت را جایگزین خشونت کن ! 14) همدردی و همدلی او را آرام می کنه ! 15) قبل از انتقاد ازش تعریف کن ! 16) سربسرش نگذار !17) اگه به او احترام بذاری , به زندگی امیدوار می شه ! 18) اگه آزارش بِدی , از تو متنفر می شه ! 19) از دست پختش تعریف کن ! 20) نیش او نوشه ، ناراحت نشو ! 21) دل او را نشکن ! 22) مسخره اش نکن ! 23) حسادت او را با تحقیر برنیانگیز ! 24) انگشتان ظریف و صدای نازکش می گویند : " با من ستیز مکن ! "25) هر وقت بهت شک کرد ، با صداقت و مهربانی مطمئنش کن ! 26) اگه گفت : تو منو دوست نداری ! بلافاصله به او بگو : « به اندازه دنیا دوستت دارم ! » 27) اگه گفت : من بدبختم که با تو ازدواج کردم ! بگو : عوضش من خیلی خوشبختم که با تو ازدواج کردم ! 28) اگه گفت : دلم گرفته تو این خونه ! بگو : در اولین فرصت روی دوشم سوارت می کنم تو آسمونا می گردونمت ! 29) اگه گفت : تو خیلی بدی ! بگو : عوضش تو خیلی خوبی ! 30) اگه ناز کرد ! نازشو به قیمت گرون بخر ! 31) اگه گریه کرد ، خیلی دسپاچه نشو ! فقط نوازشش کن !32) اگه گفت : از دست بچه ها خسته شدم ! بگو : بهت حق می دم ! تو خیلی صبوری ! ازت متشکرم ! 33) اگه اخم کرد ! بهش بگو : اخم نکن , زشت می شی ! 34) اگه باهات قهر کرد ! بگو : قهرت هم مثل مهرت قشنگه ! 35) اگه از مادر و خواهرت شکایت کرد ، فقط شنونده خوبی باش ! 36) اگه گفت : من خواستگارای زیادی داشتم ! با لبخند بگو : پس من خیلی آدم خوش شانسی هستم که تو رو به چنگ آوردم 37) اگه گفت : تو زشتی ! بگو عوضش تو خوشگلی ! 38) اگه بازم گفت : زشتی ! بهش بگو : زیبایی مرد در عقل اونه ! 39) اگه گفت : طلاق می خوام ! حتما به مشاور مراجعه کن ! 
40) دلآرامی که داری دل در او بند ! 

نظرات 3 + ارسال نظر
منصور شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:36 http://my-land.blogsky.com/

سلام تبادل لینک میکنی؟
لیکم رو بذار بعد بهم خبر بده تا لینکت رو بذارم

یک بنده خدا شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:41

سلام مطالب شما را خواندم اما این را بدان 5 انگشت هم یک جور نیست اگر کسی بخواهد که تمام این تعاریف شما را به مرحله اجرا قرار دهد باز هم نقاط ضعفی وجود دارد و طرف مقابل هم شرط مهم است چرا که بعضی از آقایان ...... بعضیها خیلی خود خواه و فقط خودشان را می بیند و هر چه این تعاریف بخواهد اجرا شود بیخودی بهونه های دیگری می گیرند به وبلا گ ما هم سری بزن

مریم و سعید و سروش چهارشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:12 http://saghf.blogsky.com

سلام . امروز تولد مریم خانوم ماست !‌گفتم شاید دل پرمهرت بخاد تو شادی ما شریک باشه . واسه همین خبرت دادم ! مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد