تولدت مبارک

سلام به همگی

امیدوارم پیروز باشید همچنان

امروز تولد نامزد عزیزم بود خیلی خوش گذشت خیلی بیشتر از اونکه بشه فکرش کرد

من بودم و نامزدم خواهرم و خواهر خانومم امام زاده صالح رفتیم بعد کلی پارک ملت بودیم بعد رفتیم ولیعصر سینما

اینم تفریح توپ ما بچه پایین شهریاست دیگه

عزیزم اینجاهم میگم تولدت مبارک ان شاالله که بتونم همیشه خوشحالت کنم و خوشبخت کنم

دوست دارم تا خدا

روشنفکر باشید

سلام

حالتون

من که اصلا خوب نیستم به قرآن کلافه خسته داغون اصلا مرده متحرک

سال جدیدو تبریک میگم امیدوارم مثل من نباشید

آخه کی تو عید نامزدش نمیبینه که ما دومیش باشیم

همش باید حسرت بخوریم

اینم شد شانس

این سومین عیدیه که منو خانومم پیش هم نیستیم

خوبه پدر مادرا یکم روشنفکر باشن

خدایی مگه ما می خوایم چیکار کنیم که میگن اول عقد کنید بعد با هم باشید

جان عزیزاتون من و خانومیو دعا کنید دمتون گرم

امیدوارم سالتون کم غصه باشه تو کاراتون موفق باشید و به آرامش برسید

که آرامش بهترین موهبت خداست

دوستتون دارم شما هم ما رو دوست داشته باشید بزارید همه همدیگرو دوست داشته باشن

بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس